Deze site maakt gebruik van cookies. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met ons cookie beleid.
Verberg deze melding
Bestellaminaat

Bestelshops Garantie en Klachten

Garantie

Mocht er na enige tijd een mankement aan het licht komen bij jouw bestelde producten horen we dit graag! Dit kun je aanmelden via de e-mail. Wij verwachten hierin de vermelding van het ordernummer, het betreffende artikel en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van het mankement. Indien mogelijk zien we ook graag foto's van het betreffende artikel. Wanneer wij jouw melding hebben aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons.

Wij voorzien je zo spoedig mogelijk van een reactie, hierin zijn we vaak afhankelijk van de fabrikant. We streven er naar dat dit niet langer dan 14 dagen duurt.

Bij onze artikelen worden er meerdere soorten garantie gegeven, zo is er sprake van een wettelijke garantie en fabrieksgarantie.

Bij aankoop van een product heb je altijd recht op wettelijke garantie, dit houdt in dat je recht hebt op een goed product. Er is geen termijn aan gebonden, daar het ene product langer meegaat dan het andere product.  Indien een product niet deugt heb je recht op (onderdelen voor) reparatie, een nieuw product of teruggave van de betaling. Ben je zelf verantwoordelijk voor het mankement? Dan kun je geen aanspraak maken op de eerder genoemde rechten. Dit is ook het geval wanneer je het product normaal hebt gebruikt, maar het gewoon versleten is.

Verder is er ook nog fabrieksgarantie, dit is een aanvulling op de wettelijke garantie. De fabrieksgarantie verschilt per merk, het ene merk geeft 1 jaar garantie waar het andere merk wel 10 jaar garantie geeft! Vraag het ons als je wilt weten hoe veel garantie er op welk merk wordt gegeven.

Klachten

Wij stellen altijd de hoogste eisen aan ons assortiment. Niet voor niets leveren wij alleen maar A-merken. Toch bestaat er altijd de kans dat je niet tevreden bent over een product. Mocht dit het geval zijn horen we het graag. Mocht je een klacht hebben over onze service en dienstverlening horen we het ook graag.

Indien je een klacht hebt over een product dat bij ons is afgenomen kun je dit per e-mail bij ons indienen.

Wij verwachten hierin de vermelding van het ordernummer, het betreffende artikel en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van de klacht. Indien mogelijk zien we ook graag foto's van het betreffende artikel. Wanneer wij uw klacht hebben aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons.

Wij voorzien u zo spoedig mogelijk van een reactie, hierin zijn we vaak afhankelijk van de fabrikant. We streven er naar dat dit niet langer dan 14 dagen duurt.

Indien je een klacht hebt over onze dienstverlening horen we dit uiteraard ook graag. Zo kunnen we ons blijven verbeteren. Dit kun je via de e-mail indienen maar mag ook telefonisch.

Mocht jouw bestelling beschadigd geleverd worden kun je dit via de mail bij ons aanmelden; doe dit zo spoedig mogelijk, het liefst binnen 2 dagen na ontvangst. Dien dit via de e-mail in met foto's ter illustratie van de schade.

Voor een klacht kun je ook terecht bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel, de link vind je hier.
Voor een klacht kun je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform, de link vind je hier.


 

Top Acties:
Bestelsanitair.nl

Pure Showerpipe
253531 chroom

253531 - Pure

€567,49

€275,01
per 1 st

Besteltegels.nl

Grohn Ice ICE90 30x60
wandtegel glans wit 6 st / ds 1,08 m2

Y-ICE90 - Grohn

€22,68

€16,95
per 1 m²

Bestelsanitair.nl

V&B Architectura Combipack wancloset directflush
5684HR01 wit diepspoel zitting softclose

5684HR01 - Villeroy & Boch Aquareduct

€422,29

€225,00
per 1 st

Bestelsanitair.nl

Sphinx 345 pack wandcloset
S8P03700000 wit Rimfree diepspoel met closetzitting

S8P03700000 - Sphinx

€844,58

€399,99
per 1 st